برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گوشی های جدید سونی با نمایشگر اولد عرضه خواهند شد

گوشی های جدید سونی با نمایشگر اولد عرضه خواهند شد

http://hooshmandweb.ir/wp-content/uploads/2017/01/56011f64-783b-4ade-b957-743e942a5abb.jpg

بعد از اینکه مشخص شد اپل می‌خواهد به سمت استفاده از پنل‌های اولد برود، این بار نوبت به سونی رسیده است تا با اقدامی مشابه، تلفن هوشمندی با پنل اولد بسازد.

طبق گزارش‌های جدیدی که از ژاپن منتشر شده‌اند، گویا سونی موبایل قصد دارد در سال ۲۰۱۸ از تلفن هوشمندی رونمایی کند که دارای نمایشگر اولد خواهد بود. البته تا آن زمان کمپانی ژاپنی از نمایشگرهای ال‌سی‌دی در محصولات جدیدش استفاده خواهد کرد.

با این حساب، باید تا سال ۲۰۱۸ صبر کنیم تا شاهد اولین تلفن هوشمند از سری اکسپریا باشیم که از نمایشگر اولد در آن استفاده شده است. در گزارش‌ها آمده است تلفن هوشمندی که از نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد، یک محصول بالارده است که از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد.

سونی می‌خواهد این محصول را با رقبایش از نظر عملکرد پردازنده و عمر باتری متمایز کند. متاسفانه اینها تمام اطلاعاتی است که از این تلفن هوشمند در اختیار داریم.

نمایشگرهای اولد که بیشتر توسط سامسونگ استفاده می‌شوند از برتری‌های محسوسی نسبت به نمایشگرهای ال‌سی‌دی بهره می‌برند که می‌توان به نرخ کنتراست بالاتر اشاره کرد. همچنین این پنل‌ها می‌توانند انعطاف‌تر و باریک‌تر باشند. همین دلایل باعث شده است تا اپل متقاعد شود که از نمایشگر اولد در یکی از مدل‌های آیفون جدید استفاده کند.

گوشی های جدید سونی با نمایشگر اولد عرضه خواهند شد