كسي كه هرگز تحت فشار نزيسته باشد، آزادي را لمس نمي كند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سیستم خودرو ران آئودی تغییر زندگی دایناسورها

سیستم خودرو ران آئودی تغییر زندگی دایناسورها

http://hooshmandweb.ir/wp-content/uploads/2017/01/683088.jpg.ashx

 

سیستم خودران آئودی معروف به Piloted Driving Spot زندگی یک دایناسور را تغییر می‌دهد.

خودروهای کاملاً خودران به‌زودی از راه خواهند رسید و هنگامی‌که پایشان به خیابان‌ها باز شود، صنعت خودرو دیگر هرگز مانند قبل نخواهد بود.

در حالی که اکثر علاقه‌مندان به رانندگی از دیدن تسخیر شدن خیابان‌ها توسط آن‌ها دلسرد و ناامید خواهند شد، بسیاری از مردم حامی خودروهای خودران هستند. همان‌طور که خواهید دید، حتی دایناسورها هم برای دیدن از راه رسیدن آن‌ها هیجان‌زده هستند.

آئودی در یک ویدیوی نسبتاً کنجکاوانه که سیستم پیشرفته‌ی رانندگی بدون سرنشین خود را نشان می‌دهد، یک دایناسور متحرک را به کار گرفته است تا نشان دهد خودروهای کاملاً خودران چگونه آینده‌ساز هستند و پتانسیل تغییر زندگی‌ها را دارند، حتی زندگی مهیب‌ترین گونه‌هایی که بر زمین حکمرانی کرده‌اند.

مفهوم پشت این ویدیو گرچه تا اندازه‌ای عجیب و غریب است، اما به طریقی اثرگذار است؛ کنار هم آوردن یک شکارچی خشن از گذشته، با پاره‌ای از فناوری پیشرفته‌ی آینده.

آئودی همچنان به توسعه‌ی نرم‌افزار رانندگی خودران خود ادامه می‌دهد و قرار است بعضی از عملکردهای آن را در مدل A8 جدیدی که در راه است، نشان دهد. گرچه خودرو در همه‌ی اوقات و تحت همه‌ی شرایط قادر به رانندگی خودکار نخواهد بود، آئودی قول داده است سطحی از خودکار بودن را مشابه آنچه در مدل‌های S و X شرکت Tesla وجود دارد، ارائه کند. این امر شامل پارک کردن خودکار و توانایی خودرو برای رانندگی در ترافیک سنگین تا حد ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سیستم خودرو ران آئودی تغییر زندگی دایناسورها